| Kirjoittaja | Viesti | ||
|---|---|---|---|
| Sunnie Liittynyt: 09 Kes 2008 Viestejä: 1075 Paikkakunta: Ylöjärvi |
Itse olen tänne toki tulossa kun kerran majoituskin järjestyi ja mikäs sen parempi tapa viettää viimeistä lomapäivää kun keikan merkeissä! Nähdään! =)
Tässä tapahtuman nettisivut: http://www.valmu.com/ _________________ ...Suomeks lausuttuna! |
||
|
|||
| humpalotti Liittynyt: 18 Huh 2006 Viestejä: 179 Paikkakunta: Valkeakoski |
Ihanaa, tätä on odotettu kun kuuta nousevaa ja enää pari päivää odotusta jäljellä!
Rotat vois olla kova _________________ Ikkunasta katsoin tähtiä ja toivoin pääseväni kauas pois niiden luo – on myöhäistä pyytää niin. |
||
|
|||
| Pirstaleena Liittynyt: 24 Maa 2009 Viestejä: 412 |
Tulossa ollaan! Enemmän kuin mahtavaa päästä näkemään myös Paula Koivuniemi. En ole tainnut häntä ennen livenä nähdäkään, ainakaan niin että siitä mitään muistaisin.
_________________ Täit syö, maailma vihaa ja kotiväki vittuilee. |
||
|
|||
Pirstaleena kirjoitti: Tulossa ollaan! Enemmän kuin mahtavaa päästä näkemään myös Paula Koivuniemi. En ole tainnut häntä ennen livenä nähdäkään, ainakaan niin että siitä mitään muistaisin.
Olis kiva Pirstaleena kiva vihdoin nähdä. Ollaan oltu niin monella keikalla eikä kertaakaan viel juteltu.. Jo olis aikakin.. _________________ ...Suomeks lausuttuna! |
||
|
|||
| an-mi Liittynyt: 01 Elo 2009 Viestejä: 19 Paikkakunta: Tampere |
Tänne pitäis tulla! Hinta kirpasee vähän, eikä seuraakaan välttis oo, mutta sitähän löytyy!
|
||
|
|||
| jazka Liittynyt: 22 Hel 2005 Viestejä: 1987 Paikkakunta: Helsinki |
Olen tulossa. Ennakkolippuja sai joskus tilaamalla mutta ei enää. Mutta he sanoivat että niitä saa ostaa Valkeakoskelta ja portillekin niitä jää.
_________________ Tässä elämä on, oma kallis ja tarpeeton, joki joutava laineillaan mua lastuna vie mukanaan... |
||
|
|||
Oli hieno keikka ja vaikka välillä satoi kaatamalla niin ei tuo haitannut suuremmin. Fiilis pysyi loistavana. Hain paikkani vasemmasta reunasta about 10 rivistä, mutta jo ennen encorea löysin itseni keskeltä kolmannesta rivistä. Massan mukana mentiin ja kun herkkähipiäisimmät lähtivät sadetta pakoon niin tuli tilaa hengittääkin.
Niin, se itse keikka... Alkupuoliskon biisikolmikko: Merkkari, Joku raja ja Matoja (tuliko ne ees peräkkäin?) nosti fiilikset. Päiväkoti oli taas niin ihana ja Kohkausrock kruunasi illan. Ennen Matkalaulua kuultu Miran laulama pätkä biisistä Enkelin silmin oli myös illan ehdottomia kohokohtia. Sitä Besame muchoa odotellessa... Matkiksesta taidettiin muuten kuulla tynkäversio vai olinko ihan unessa? Mutta Jaakko tuli esitellyksi - loistavaa Nämä ainakin kuultiin: Kuvia Lautturi Merimiehen vaimo Joku raja Matoja Pariterapiaa Rusketusraidat OSJM Lapsuus loppui Kesäkaverit Päiväkoti Viimeinen valitusvirsi Matkalaulu - Pikkuveli Kohkausrock Kiitokset jälleen kerran keikasta! Oli myös mukava vaihtaa sanasia muutaman forelaisen kanssa keikan jälkeen. Nähdään taasen! Itselle Ankka on seuraava etappi. Ai niin, Paula Koivuniemi veti myös tajuttoman setin. Ei sitä naista voi kun arvostaa! Setti täynnä klassikkoja ja itselle henkilökohtaisesti tärkeä Tummat silmät ruskea tukka nosti tunteet pintaan. Keikan alussa tuli myös fiilis, että tässähän sitä ollaan melkein kuin Nylon Beatin keikalla. Jonna ja Erin vaan puuttui ja tietty biisit (pikku juttuja), mutta rytmiryhmä oli tuttu. Tosi kiva nähdä Anssia, Harria, Töyhtöä ja Varrea pitkästä aikaa lavalla muuten kuin yksittäin. _________________ Täit syö, maailma vihaa ja kotiväki vittuilee. |
||
|
|||
Aivan mahtavaa, niin kuin odottaa saatoikin. Pirstaleena kirjoittikin hyvin keikasta ja sen kohokohdista, enkä voi muuta kun olla samoilla linjoilla.
Oli kiva tutustua uusiin ihmisiin ja Pirstaleenankin tapasin vihdoin ja viimein. Kiitos keikkaseurasta kaikille uusille ja vanhoille tuttavuuksille ja seuraavaksi sitten kohti Ankkaa! CU there! TÄNX! Paula Koivuniemi oli tosiaankin mahtava! Ihan paras "lämppäri" mitä Pemuilla on ollut. Encoressa Aikuinen Nainen ja jengihän hoilasi, että varmaan Tampereelle asti raikasi.. _________________ ...Suomeks lausuttuna! |
||
|
|||
| jazka Liittynyt: 22 Hel 2005 Viestejä: 1987 Paikkakunta: Helsinki |
Valkeakoskelta on kotiuduttu ja oli kyllä upeaa. Itse paikka oli jo hieno,siellä teollisuusalueella tehtaan varjossa(paperitehdas?) mikä sopi hyvin tollaseen työväen tapahtumaan. Jo Paula ja Mirakin totesivat että kun tämä on kerran työväen tapahtuma niin täällä ei varmaan ole kusipäitä...
No setti oli tuttua festarihuttua,eli alkoi Kuvia-biisillä jonka aikana sai taas ihastella Miran maanisia muuveja,sekä perässä tulleen Paulan. Nyt molemmilla oli samantapainen asukokonaisuus mikä näytti todella upealta. Valitusvirren jälkeen tytöt kysyivät että onko toi karaokessa,jos on niin halutaan koittaa ja kuinkahan moni pystyy sitä laulamaan. Mira kertoi että hän lauloi kerran karaokessa Enkelin silmin ja häntä luultiin Arja Korisevaksi Yleisö oli hyvin mukana ja oli siellä välillä pientä tappelunpoikasta ja ryysimistä mutta niinhän aina festareilla on. Välillä tuli vettä taivaalta mutta itseäni se vaan virkisti tässä kuivuudessa,eli ei haitannut yhtään. _________________ Tässä elämä on, oma kallis ja tarpeeton, joki joutava laineillaan mua lastuna vie mukanaan... |
||
|
|||
jazka kirjoitti: Valkeakoskelta on kotiuduttu ja oli kyllä upeaa. Itse paikka oli jo hieno,siellä teollisuusalueella tehtaan varjossa(paperitehdas?) mikä sopi hyvin tollaseen työväen tapahtumaan. Jo Paula ja Mirakin totesivat että kun tämä on kerran työväen tapahtuma niin täällä ei varmaan ole kusipäitä...
Miljöö oli kyllä hyvä. Siinä ne nyt seisoi silmien edessä tehtaat, mihin liittyy lapsuusmuistojakin. Muistan kun tuulten ollessa "suotuisat" aina puhuttiin siitä kuinka Valkeakoski haisee ja ennen kaikkea raha. Nykyään rahasta ei enää voi puhua siinäkään kylässä, kun tuotanto ajetaan ja on jo ajettu alas. Siksi tuolla kuultuna Se vaikenee joka pelkää olisi ollut entistäkin vaikuttavampi. jazka kirjoitti: Mira kertoi että hän lauloi kerran karaokessa Enkelin silmin ja häntä luultiin Arja Korisevaksi
Muutenkin luontoäiti osallistui keikkaan sadekuuroilla juuri sopivissa kohdissa. Merkkarin aikana sade alkoi (ja loppuikin) ja kuten Mirakin sanoi, ne oli niitä katkeran akan päästämiä kyyneleitä. "Miksi itkisin?" - luontoäiti ainakin itki. Illan raivoisin kuuro taisi olla Päiväkodin aikana. Hienoa draaman kaarta! _________________ Täit syö, maailma vihaa ja kotiväki vittuilee. |
||
|
|||
| -Sopuli- Liittynyt: 23 Syy 2007 Viestejä: 539 |
Valkeakoskelle eksyin myös minä ja oli aivan varmasti viimeinen kerta, kun lähden keikalle katsomassa säätiedotusta! Mua ei se sade oikein lämmittänyt lähinnä siksi, että vaatetus ei ollut paras mahdollinen siihen
Keikka oli aivan tajuttoman hyvä ja erityisesti olin ihan pähkinöinä Kohkiksesta<3 Se on vaan jotain niin parasta! Tietty Päiväkoti ja OSJM oli myöskin ihan loistavuutta. Joutsenet luki settilistassa, mutta se jäi pois... Nauratti se poika lavalla ruskisten aikana, Paula tunki mikkiä naaman eteen kesken biisin ja sanoi, että se mikki kuuluu suun eteen ;D poika unohti vissiin sen laulamishomman kokonaan, kun pääsi lavalle ;D _________________ Oh can't you see, that tickling is killing me? I'm loosing my calmness. |
||
|
|||
http://www.valmu.com/galleria/category/48-pe-3072010
Tuolta löytyypi kuvia tapahtuman viralliselta nettisivulta. _________________ ...Suomeks lausuttuna! |
||
|
|||
| kuplis Liittynyt: 27 Maa 2009 Viestejä: 148 |
Pirstaleena kirjoitti: Ennen Matkalaulua kuultu Miran laulama pätkä biisistä Enkelin silmin oli myös illan ehdottomia kohokohtia.
Nyt on pakottava tarve kertoa tähän, kun tota lukiessa tuli jotenkin pienesti vähän vinksahtanut olo. Koska siis itelläni on jo useamman viikon soinut päässä Enkelin Silmin -biisi ja siks oliki nii jännä lukea, et keikalla oli laulettu sitä heh. Ja anteeks nyt kovasti jos tää on ihan ot.. |
||
|
|||
| Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia |
||
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa |