Valitusvirret

Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 70, 71, 72, 73  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    PMMP-foorumin päävalikko -> Muut sössöt
Kirjoittaja Viesti
Maria Magdalena

LähetäLähetetty: 15.07.2010 18:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Tässä sitä on oltu perjantaista asti kipeänä. Kuume sahaa koko ajan n. 37-39.5 asteen väliä. Mutta onneks sen saa edes jotenkin kuriin lääkkeiden avulla, mutta tietenkin vaan hetkellisesti, eli sitten se taas nousee. Kurkkuki on vähän kipeä ja kova yskä, ja vatsaan sattuu joka kerta kun yskii. Ja sitten vielä se, että juuri nyt kun tuli ihanat ilmat niin juuri silloin piti tulla kipeäksi! Viikko tätäkin jo pitänyt kestää, en jaksaisi kyllä enää yhtään enempää! Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
matkalaulu

LähetäLähetetty: 15.07.2010 22:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
^
Kuulostaa tutulta. Mulla ei ole ollut kotona toimivaa kuumemittaria, mutta kuumeinen olo on ollut vähän väliä. Tänään pääsin töissä mittaamaan kuumeen ja se oli 38,5. Lähdin sit kotiin sieltä. Yskä on tosi rasittava, kuiva ja ärsyttävä, kurkku kipee. Mut nuhaa ei ole, kummallista.
oktober

LähetäLähetetty: 18.07.2010 15:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Nyt on taas sellaista surrealismia ilmassa, ettei mitään rajaa. Huhhuh. Mut ei sikäli, ei se mua vaikuttaisi liikuttavan sen kummemmin.

Tokaisin siihen vaan, että huomenta. Tilaisuus kai sitten tekee varkaan.
BWaltteri

LähetäLähetetty: 19.07.2010 15:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Semmoinen tietty manipulatiivisuus ihmisessä, se on kammottavaa. Sellainen saa pienellä verukkeella käännettyä uhrista syyllisen, ja koko ajan saa varoa että tämä löytää jonkun verukkeen. Se ei ole mikään legenda että joku saattaa ihan toivoakin kielteistä ilmiötä pätemistarkoituksessa, tuntuu että se on oikeastaan vain yleistä. Sitä nyt miettii että mikä on itsessä oikeastaan parasta, ja mitä pitää itsessä suojella.
sinisorsa

LähetäLähetetty: 19.07.2010 15:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
BWaltteri kirjoitti:
Semmoinen tietty manipulatiivisuus ihmisessä, se on kammottavaa. Sellainen saa pienellä verukkeella käännettyä uhrista syyllisen, ja koko ajan saa varoa että tämä löytää jonkun verukkeen.

Mä olen ihan samaa mieltä!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Pirstaleena

LähetäLähetetty: 26.07.2010 15:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Karavaanarit! Tässä viime viikkoina on tullut ajokilometrejä mittariin huomattava määrä ja nämä teiden kunkut eiku tukot on hidastanut mun matkantekoa niiiiin paljon. Ei siinä mitään, varmaan ihan kiva lomailumuoto.
taijju-

LähetäLähetetty: 26.07.2010 18:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Pirstaleena kirjoitti:
Karavaanarit!

Nimenomaan.Itse tosin kuulun heihin... "piiskaavat jatkoroikalla ja kutsuvat mua karavaanariks." Meillä sentään on iso bussi josta on rakennettu sellainen että siellä voi asua (mulla menis hermo asua sellasessa säilykepurkissa mitä tuolla näkee koko ajan...) mutta tollakin on tosi raivostuttavaa reissata kaksi viikkoa tälläsillä helteillä ympäri Suomea. Yritä nyt sitten illalla mennä nukkumaan kun muutenkin ilma on tosi lämmin ja moottori lämmittää vielä lisää lattian alla...

+ kun menet jonnekkin leirintäalueelle tollaisella bussilla niin kaikki tunkee sisälle ja kyselevät kauheasti jnejne.
Olla nyt sitten aina joku nähtävyys joka paikalla , ei näin !

Ihan kuin eivät ennen olisi bussia nähneet...
tyttö_vaan

LähetäLähetetty: 28.07.2010 23:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Tämä loputon helle saa mut raivon partaalle, viimeistään nyt. Oon tässä pari päivää kärsinyt kun tuntuu ettei saa henkeä, pakko tehdä jotain että on muuta ajateltavaa. Yritin jo nukkua huonoilla tuloksilla. Väsyttää vietävästi mutta uni ei tule kun tuntuu koko ajan että ei pysty hengittämään! Mietin jo että mulla on varmaan nestehukka, enteilee sitä... Oon kyllä juonut hyvin eikä pitäis olla, on kuitenkin kestänyt tää jo pari päivää. Päätinpä tässä toivoa parasta että istun tän ääressä niin kauan että simahdan (toivottavasti) ja jos en niin valvon sinne aamuun asti ja toivon että saan unen päästä kiinni... Vaikka sitten aamulla jos ei nyt. ÄRSYTTÄÄ.
Takaisin alkuun
minttusuklaa

LähetäLähetetty: 29.07.2010 08:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
On se kivaa kun jollain työpaikoilla on niin että saa hytistä näillä säillä, tuli vaan mieleen kun toinen puoliskoni oli eilen vetäny fleecetakin töissä kun oli niin kylmä. Meillä taas mä laitan töihin mahollisimman vähän vaatetta että jaksaa siellä noin kolmenkymmenen asteen helteessä tehä jotain järkevää.

Huh, no mutta en valita, koska joskushan nääkin loppuu Very Happy
Takaisin alkuun
minttusuklaa

LähetäLähetetty: 29.07.2010 12:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Mut nyt valitan oikeesti sitä kun Indican keikka on peruttu lauantailta!

Olis vaan ollu kiva nähä nekin, varsinkin kun noita suomen keikkoja ei oo kauheesti ollu eikä tule olemaankaan ilmeisesti. Mut eihän tietenkään sairastapaukselle mitään voi.
Takaisin alkuun
jazka

LähetäLähetetty: 29.07.2010 13:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Ensin heräsin yöllä kuumuuteen enkä meinannu saada unta. Ja aamulla sitten kun katsoin facebookia,niin saan tietää että Indican keikka Tavastialla on peruttu sairastapauksen vuoksi Shocked Crying or Very sad Siis keikka jota olen odottanut ties kuinka kauan. Edellisestä Tavastiavedosta on ikuisuus ja tonne olivat vielä laittaneet että esittäkää biisitoiveita,eli ois varmasti ollu aika spessuveto. Mutta se siitä ja sen kestävyydestä...

Mikä ihmeen kirous tässä kesässä on ollut kun ensin Stallareiden keikka Tavastialla peruuntu sairastapauksen takia ja nyt tämä...
Pirstaleena

LähetäLähetetty: 31.07.2010 09:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Eilinen loppuilta/-yö ei mennyt niin onnellisten tähtien alla kuin olisi voinut toivoa. Onneksi kukaan ei lähtenyt mun matkaan, olisi ollut pitkä ja kivinen tie. No näitä aina sattuu eikä sille mitään voinut, mutta vituttaahan se silti.
jazka

LähetäLähetetty: 03.08.2010 14:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Eilen lähti paikka hampaasta lopullisesti ja hirveä särky oli. Sen takia nukuin huonosti ja tänään sain onneks ajan hammaslääkäriin. Menetin siinä töistä yhden tunnin ja lompakkoon tuli 53 egen lovi. Evil or Very Mad Nyt on poski ihan puutunu,vois vaikka tehdä pienen sideshow tempun helposti eli työntää neulan tai koukun posken läpi Twisted Evil
matkalaulu

LähetäLähetetty: 03.08.2010 21:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Poliisit on PERSEESTÄ. Ihan oikeesti!! Mikä vittu tätä "oikeuslaitosta" vaivaa.. Ei kannata yrittääkään tehdä mistään rikosilmotusta.
Minäitte

LähetäLähetetty: 04.08.2010 19:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
matkalaulu kirjoitti:
Poliisit on PERSEESTÄ. Ihan oikeesti!! Mikä vittu tätä "oikeuslaitosta" vaivaa.. Ei kannata yrittääkään tehdä mistään rikosilmotusta.

Mutta joskus poliisi sentään pamputtaa silleen söpösti.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    PMMP-foorumin päävalikko -> Muut sössöt Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 70, 71, 72, 73  Seuraava
Sivu 71 / 73

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Sulje