| Kirjoittaja | Viesti | ||
|---|---|---|---|
| minttusuklaa Liittynyt: 17 Elo 2007 Viestejä: 251 |
Mä en oo kans pahemmin välittänyt tosta Baseballsista. Mut eiköhän tää oo vaan tämmönen ohimenevä ilmiö, joka tosiaan menee ohi aika nopee. Hope so. Mut sen verran mun oli pakko perehtyä aiheeseen kun ne levytti Nylonbeattien last in linen. Se on ainut biisi jota voin kuunnella niiltä mut sekin toisesta syystä kun ne
Toisaalta aika raivostuttavaa kun ne menee tavallaan toisten artistien biiseillä ja rahastaa niillä... Nojooo. |
||
|
|||
| Vince Liittynyt: 22 Hel 2008 Viestejä: 452 Paikkakunta: Rauma, kesäkaupunki |
Jaa Baseballs... katselin just niiden Emma-gaala -esiintymisen ja tuntuu hassulta, mutta mieluummin kuuntelisin vaikka Late Tähkää & Elonruinausta. Hitsi miten surkeeta musaa, korvista voisi tulla verta ja miksei myös silmistäkin, kun kerran katsoin mokoman esiintymisen. Taitaa olla surkeempaa musaa kuin Nylon Beat, Ultra Bra ja Tähkä kumppaneineen yhteensä. Miten joku voi kuunnella tuota sontaa??
Tuli just mieleen eräs ulkomaan surkimus, P!nk. Se jos mikä on turhanpäiväistä soosia ja saa korvat verille. Eikä muijalla itselläänkään ole mikään kaunis ääni, sanoisko että ihan perusluokka tai hieman kehnompi. Yök. |
||
|
|||
| evelyn Liittynyt: 29 Hei 2009 Viestejä: 245 |
Mä en ees uskaltanut sillon kattoa Baseballsien esitystä Emmassa. Nyt kyllä Saksa häpeää (toivottavasti), yleensä sieltä tulee ihan hyvää musaa, esim. Rammstein. Mä en ees ensin uskonut että koko roskasakki on oikeesti Saksasta. Hyi hyi hyi.
Ja ettei nyt ihan lipsuta aiheesta niin mä en kyllä pahemmin diggaile mistään rapista tai hiphopista tai tyhjänpäiväisestä purkkapopista. Niin ja huonosanoituksellinen iskelmä ei todellakaan iske. _________________ Idiootit aina iloitsee |
||
|
|||
| jazka Liittynyt: 22 Hel 2005 Viestejä: 1987 Paikkakunta: Helsinki |
Aikoinaan Teleksin laulajalla(ja oliko muutama muukin siinä mukana) oli sellainen bändi kuin Kansalaiset. Se ei ollut koskaan mikään menestysjuttu,enkä ihmettele miksi. Sitä kuunnellessa tuli mieleen että itsesääli ei ole ehkä suhteen loppumisen seuraus vaan suhteen loppumisen syy. Muistan vieläkin niiden biisin Ilman sua jossa laulettiin "Ilman sua mä vanhenen/päivässä kuukauden/ilman sua kieppuen/hyrrän lailla pyörien" sitten siinä laulettiin jotain että:"Poltan taas sisätiloissa/seinät kellastuu olohuoneessa..."
No Teleksiin mulla on ristiriitanen suhtautuminen. Mulla on niiden eka levy ja siinä on jotain hyviä biisejä ja pidän kovasti biisistä Tuulilasin nurkkaan sekä biisistä Siniharmaasilmäinen, mutta toi uusin Teleksin sinkku on aivan hirveä! http://www.youtube.com/watch?v=7ylQdQOu-go Siis tuossa tuntuu että nyt se on palannut Kansalaisten tunnelmiin. Voi helvetin mammanpoika. Jos hän parisuhteessa on niin se suhde voi hyvinkin päättyä ton biisin jälkeen. _________________ Tässä elämä on, oma kallis ja tarpeeton, joki joutava laineillaan mua lastuna vie mukanaan... |
||
|
|||
| oktober Liittynyt: 06 Huh 2007 Viestejä: 888 Paikkakunta: Helsinki |
jazka kirjoitti: Voi helvetin mammanpoika. Jos hän parisuhteessa on niin se suhde voi hyvinkin päättyä ton biisin jälkeen.
Asiaa! Mä veikkaan, että sanoittajan äiti on todellisuudessa sanoittanut ton biisin, kun on kyllästynyt poikansa kitinään. Hän toivoo siirtävänsä vastuun tyttöystävälle, mutta kuten Jazka sanoi, suhde todennäköisemmin päättyy eroon. Mä sitten vihaan tota kertsin mahtipontisuutta "kotimatkalla se iski äkkiä mun lävitse...", niinku hyi vittu ja turpa kiinni! Ja argh, samaa sarjaa, mökkiradiosta bongattu Arttu Wiskarin "Mökkitie". Lamamusiikkia, ei voi muuta sanoa. Onkohan tuo tosissaan? Ei tämäkään ihmiseltä vaikuta, niin geneerinen ja laskelmoitu Radio Nova -muistelo. Sillä ehkä saa ne ukkometsot itkemään, mutta vasta sen jälkeen, kun niille on tehty lobotomia ja juotettu ne känniin. _________________ Muu olen kuin luulet. |
||
|
|||
| Pirstaleena Liittynyt: 24 Maa 2009 Viestejä: 412 |
jazka kirjoitti: Aikoinaan Teleksin laulajalla(ja oliko muutama muukin siinä mukana) oli sellainen bändi kuin Kansalaiset. Se ei ollut koskaan mikään menestysjuttu,enkä ihmettele miksi. Sitä kuunnellessa tuli mieleen että itsesääli ei ole ehkä suhteen loppumisen seuraus vaan suhteen loppumisen syy. Muistan vieläkin niiden biisin Ilman sua jossa laulettiin "Ilman sua mä vanhenen/päivässä kuukauden/ilman sua kieppuen/hyrrän lailla pyörien" sitten siinä laulettiin jotain että:"Poltan taas sisätiloissa/seinät kellastuu olohuoneessa..."
Ei hitto, siinähän se on mun lukiovuosien suuri suosikkibiisi. Siis ihan oikeasti silloin tykkäsin tuosta biisistä älyttömästi - se oli niin ihana. Ja löytyihän se tuolta yhdeltä "sekalaisia" c-kasetilta, kun varmistuakseni kollasin aarteet läpi. Ei nyt ehkä enää uppoa samalla tavalla kuin silloin (muuten kuin nostalgia-arvoltaan), mutta lukiolaistyttö ja kyyninen kolmikymppinen katsookin maailmaa hieman eri kantilta _________________ Täit syö, maailma vihaa ja kotiväki vittuilee. |
||
|
|||
BWaltteri![]() Liittynyt: 18 Hei 2008 Viestejä: 1706 Paikkakunta: Le fleuve Seine |
Kyllä minäkin tuosta Kansalaisten kappaleesta oikeasti tykkäsin silloin. Oli muistaakseni jollain niistä kaupassa jaettavista bonus CD:istä mukana. Siinä on se huvittava kohta "shampoolla vielä Yves muistaa sua", joka laulettiin epäranskalaisittain eikä íiv.
Vaikka kyllähän sitten jos koko albumi, ja koko tuotantokin on samanlaista, niin sitten kyllä on parasta pyytää joku lausunto terveysviranomaisilta. _________________ "Nöf nöf nöf nöf nöf kwii!" |
||
|
|||
| neiti kesäheinä Liittynyt: 05 Hel 2010 Viestejä: 32 Paikkakunta: Lappi |
Vaikka monipuolisesta musiikista pidänki ehdoton EI menee Lauri Tähkä & Elokerjuulle. Ei ei ei ja vielä kerran ei. Se ei sitten missään muodossa iske enkä voi sietää koko orkesteria. Mieluummin vaihdan kanavaa kuin kuuntelen radiosta.
_________________ Välillä on syytä ihan sovinnolla olla hunningolla aivan kuutamolla |
||
|
|||
| Maria Magdalena Liittynyt: 18 Tou 2008 Viestejä: 269 Paikkakunta: Tornio |
neiti kesäheinä kirjoitti: Vaikka monipuolisesta musiikista pidänki ehdoton EI menee Lauri Tähkä & Elokerjuulle. Ei ei ei ja vielä kerran ei. Se ei sitten missään muodossa iske enkä voi sietää koko orkesteria. Mieluummin vaihdan kanavaa kuin kuuntelen radiosta.
Sama juttu mullakin. Jotenkin mä en vain kestä sitä, ihan kiva että niillä on omanlaisensa tyyli, mutta alkaa pitemmän päälle kyllästyttää semmoinen jonkinlainen yksitoikoisuus niissä biiseissä. Ja erikoisuutta koitetaan varmaankin saada sillä viulistilla, mutta en usko että nekään melodiat ovat mitenkään kovin haastavia soittaa. Tulee väkisinkin semmoinen olo että se on vain semmoista erikoisuuden hakemista. Enkä voi tajuta miten tämä on voinut olla yleisön suosikki Emma-Gaalassa monta kertaa (jos muistan oikein)...? Enkä tajua sitäkään, että miksi Jarkko Suo on pitänyt vääntää Lauri Tähkäksi? Kun kuulin siitä, sain hyvä naurut. : D No joo, ei vain oikein uppoa muhun tämä, mutta varmasti tämä musa on tarkoitettukin enemmän mua vanhemmille ihmisille. Jännää muuten, että kukaan mun tutuista, sukulaisista tai kavereista ei tykkää tästä, tai ei ainakaan ole kertonut sitä. Koulussa saa muuten tästä bändistä usein aika mielenkiintoisia keskusteluja aikaan... : D http://www.youtube.com/watch?v=sIZUUP2U4Wk&feature=related _________________ Orkesteri soittaa Viulu ei voi enää kauniimmin vaieta Ottein lujin mies tanssittaa |
||
|
|||
Maria Magdalena kirjoitti: Enkä tajua sitäkään, että miksi Jarkko Suo on pitänyt vääntää Lauri Tähkäksi? Kun kuulin siitä, sain hyvä naurut. : D No joo, ei vain oikein uppoa muhun tämä, mutta varmasti tämä musa on tarkoitettukin enemmän mua vanhemmille ihmisille. Jännää muuten, että kukaan mun tutuista, sukulaisista tai kavereista ei tykkää tästä, tai ei ainakaan ole kertonut sitä. Koulussa saa muuten tästä bändistä usein aika mielenkiintoisia keskusteluja aikaan... : D
No se on sen taiteilijanimi. Ne on halunneet ottaa yhtenäiset luonnonelementtien nimet. Muita on Lenni Paarma,Antero Naali,Simo Ralli. Ainoa joka on oikealla nimellä on viulisti Johanna Koivu. Ja onhan taiteilijanimiä useilla artisteilla,esim Topi Sorsakoski(oik. Pekka Tammilehto) Kauko Röyhkä(oik.Jukka-Pekka Välimaa) _________________ Tässä elämä on, oma kallis ja tarpeeton, joki joutava laineillaan mua lastuna vie mukanaan... |
||
|
|||
| Vince Liittynyt: 22 Hel 2008 Viestejä: 452 Paikkakunta: Rauma, kesäkaupunki |
Heti ensimmäisenä tulee mieleen kaiken maailman Britney Spearsit, Christina Aguilerat Lady Gagat. Yksi syy saattaa olla se, että tykkään enemmän kitaramusasta kuin noiden tytönhupakoiden musasta. Mutta seuraavassa olisi lisää syitä:
Britneyltä löytyy joitakin ihan kohtalaisia kappaleita, joita voi harvoin kuunnella, mutta siihen se sitten jääkin. Eniten hänessä ärsyttää hänen sekoilunsa ja känittävä äänensä. Aguilerasta ei voi sanoa muuta kuin, että hänen musansa ei kolahda vaikka tykkäänkin jonkun verran popista. Hänen poppinsa on surkeeta sössöä. Lady Gaga saa painavamman arvostelun kuin edelliset, mutta sen lisäksi myös sen että hän pukeutuu ihan ällöttäviin asuihin. Huono maku tälläkin pashalla. Red Hod Chili Peppers on myös yksi niistä, joita pyrin karttamaan. Heidän musansa todella hoopoa räminäsekoilua Anthony laulaa hieman epäselvästi. Ja ne useimmat heidän videoistaan on aika hölmöjä. _________________ Suo, kuokka ja Jussi Martti Luther ja muovipussi |
||
|
|||
| ee_ Liittynyt: 19 Tam 2010 Viestejä: 47 Paikkakunta: Helsinki |
Mulle ei kans yhtäää iske The Baseballs
En tiiä miks mut jotenki ärsyttää iha hirveesti musiikki ja kaikki muukin siinä enkä kyl ikinä oo ymmärtäny et miten se nous nii isoks ilmiöks Suomes. _________________ Kuka päättää ketkä saa onnistua? |
||
|
|||
| sinisorsa Liittynyt: 05 Jou 2007 Viestejä: 874 Paikkakunta: pk-seutu |
ee_ kirjoitti: Mulle ei kans yhtäää iske The Baseballs
En tiiä miks mut jotenki ärsyttää iha hirveesti musiikki ja kaikki muukin siinä enkä kyl ikinä oo ymmärtäny et miten se nous nii isoks ilmiöks Suomes. En mäkään... Ja muutenkin oon samaa mieltä. _________________ Puu kaltereihin asti ulottuu Unohdetaan ihan kaikki muu |
||
|
|||
| Pirstaleena Liittynyt: 24 Maa 2009 Viestejä: 412 |
Oon samoilla linjoilla ylläolevien kanssa. Ruisrockissakin pyrin olemaan mahdollisimman kaukana rantalavalta Baseballsien keikan ajan, onneksi muistaakseni Ismon keikka oli samoihin aikoihin. Muutenkaan rockabilly ei oo ollenkaan mun juttu.
Yksi bändi mitä en voi sietää on Dire Straits. Sellaista muniinpuhaltelumeininkiä ja etenkin se Knopflerin kitarointi ärsyttää. Sitä kautta herran soolomatskutkin menee samaan kastiin. Lähtee kanava samantien vaihtoon, jos radiosta tulee. _________________ Täit syö, maailma vihaa ja kotiväki vittuilee. |
||
|
|||
Pirstaleena kirjoitti: Oon samoilla linjoilla ylläolevien kanssa. Ruisrockissakin pyrin olemaan mahdollisimman kaukana rantalavalta Baseballsien keikan ajan, onneksi muistaakseni Ismon keikka oli samoihin aikoihin. Muutenkaan rockabilly ei oo ollenkaan mun juttu.
Yksi bändi mitä en voi sietää on Dire Straits. Sellaista muniinpuhaltelumeininkiä ja etenkin se Knopflerin kitarointi ärsyttää. Sitä kautta herran soolomatskutkin menee samaan kastiin. Lähtee kanava samantien vaihtoon, jos radiosta tulee. Joo Dire Straits on aika laskelmoivaa menoa. Olen kerran sen livenä nähnyt ja kyllähän ne hyvin soittaa mutta mutta...Tuosta keikasta eräs toimittaja raportoi jotenki näin:"Henkilökohtaisesti minulle Dire Straits edustaa suurta kirosanaa rockin genressä. Riskejäkaihtavaa,mitäänsanomatonta..." Niinhän se on. Itsekin olin kaukana Ankkarockissa Puistolavasta kun siellä oli Avaruuspallit. Ja mitä he nyt ovat tehneet,julkaisseet levystään jonkun "special"painoksen. Onko ehkä vähän rahastuksen makua,että kun ideat loppuu ja levyt putoaa listalta,nii tehdään tämmönen... _________________ Tässä elämä on, oma kallis ja tarpeeton, joki joutava laineillaan mua lastuna vie mukanaan... |
||
|
|||
| Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia |
||
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa |