Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    PMMP-foorumin päävalikko -> Muu musiikki
Kirjoittaja Viesti
minttusuklaa

LähetäLähetetty: 27.03.2010 18:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Mä en oo kans pahemmin välittänyt tosta Baseballsista. Mut eiköhän tää oo vaan tämmönen ohimenevä ilmiö, joka tosiaan menee ohi aika nopee. Hope so. Mut sen verran mun oli pakko perehtyä aiheeseen kun ne levytti Nylonbeattien last in linen. Se on ainut biisi jota voin kuunnella niiltä mut sekin toisesta syystä kun ne Wink

Toisaalta aika raivostuttavaa kun ne menee tavallaan toisten artistien biiseillä ja rahastaa niillä... Nojooo.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vince

LähetäLähetetty: 29.03.2010 01:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Jaa Baseballs... katselin just niiden Emma-gaala -esiintymisen ja tuntuu hassulta, mutta mieluummin kuuntelisin vaikka Late Tähkää & Elonruinausta. Hitsi miten surkeeta musaa, korvista voisi tulla verta ja miksei myös silmistäkin, kun kerran katsoin mokoman esiintymisen. Taitaa olla surkeempaa musaa kuin Nylon Beat, Ultra Bra ja Tähkä kumppaneineen yhteensä. Miten joku voi kuunnella tuota sontaa?? Laughing

Tuli just mieleen eräs ulkomaan surkimus, P!nk. Se jos mikä on turhanpäiväistä soosia ja saa korvat verille. Eikä muijalla itselläänkään ole mikään kaunis ääni, sanoisko että ihan perusluokka tai hieman kehnompi. Yök.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
evelyn

LähetäLähetetty: 02.04.2010 15:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Mä en ees uskaltanut sillon kattoa Baseballsien esitystä Emmassa. Nyt kyllä Saksa häpeää (toivottavasti), yleensä sieltä tulee ihan hyvää musaa, esim. Rammstein. Mä en ees ensin uskonut että koko roskasakki on oikeesti Saksasta. Hyi hyi hyi.

Ja ettei nyt ihan lipsuta aiheesta niin mä en kyllä pahemmin diggaile mistään rapista tai hiphopista tai tyhjänpäiväisestä purkkapopista.

Niin ja huonosanoituksellinen iskelmä ei todellakaan iske.

Viimeinen muokkaaja, evelyn pvm 28.07.2010 11:48, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
jazka

LähetäLähetetty: 27.07.2010 14:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Aikoinaan Teleksin laulajalla(ja oliko muutama muukin siinä mukana) oli sellainen bändi kuin Kansalaiset. Se ei ollut koskaan mikään menestysjuttu,enkä ihmettele miksi. Sitä kuunnellessa tuli mieleen että itsesääli ei ole ehkä suhteen loppumisen seuraus vaan suhteen loppumisen syy. Muistan vieläkin niiden biisin Ilman sua jossa laulettiin "Ilman sua mä vanhenen/päivässä kuukauden/ilman sua kieppuen/hyrrän lailla pyörien" sitten siinä laulettiin jotain että:"Poltan taas sisätiloissa/seinät kellastuu olohuoneessa..."

No Teleksiin mulla on ristiriitanen suhtautuminen. Mulla on niiden eka levy ja siinä on jotain hyviä biisejä ja pidän kovasti biisistä Tuulilasin nurkkaan sekä biisistä Siniharmaasilmäinen, mutta toi uusin Teleksin sinkku on aivan hirveä! Shocked

http://www.youtube.com/watch?v=7ylQdQOu-go

Siis tuossa tuntuu että nyt se on palannut Kansalaisten tunnelmiin. Voi helvetin mammanpoika. Jos hän parisuhteessa on niin se suhde voi hyvinkin päättyä ton biisin jälkeen.
oktober

LähetäLähetetty: 29.07.2010 21:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
jazka kirjoitti:
Voi helvetin mammanpoika. Jos hän parisuhteessa on niin se suhde voi hyvinkin päättyä ton biisin jälkeen.

Asiaa! Mä veikkaan, että sanoittajan äiti on todellisuudessa sanoittanut ton biisin, kun on kyllästynyt poikansa kitinään. Hän toivoo siirtävänsä vastuun tyttöystävälle, mutta kuten Jazka sanoi, suhde todennäköisemmin päättyy eroon. Mä sitten vihaan tota kertsin mahtipontisuutta "kotimatkalla se iski äkkiä mun lävitse...", niinku hyi vittu ja turpa kiinni!

Ja argh, samaa sarjaa, mökkiradiosta bongattu Arttu Wiskarin "Mökkitie". Lamamusiikkia, ei voi muuta sanoa. Onkohan tuo tosissaan? Ei tämäkään ihmiseltä vaikuta, niin geneerinen ja laskelmoitu Radio Nova -muistelo. Sillä ehkä saa ne ukkometsot itkemään, mutta vasta sen jälkeen, kun niille on tehty lobotomia ja juotettu ne känniin.
Pirstaleena

LähetäLähetetty: 02.08.2010 00:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
jazka kirjoitti:
Aikoinaan Teleksin laulajalla(ja oliko muutama muukin siinä mukana) oli sellainen bändi kuin Kansalaiset. Se ei ollut koskaan mikään menestysjuttu,enkä ihmettele miksi. Sitä kuunnellessa tuli mieleen että itsesääli ei ole ehkä suhteen loppumisen seuraus vaan suhteen loppumisen syy. Muistan vieläkin niiden biisin Ilman sua jossa laulettiin "Ilman sua mä vanhenen/päivässä kuukauden/ilman sua kieppuen/hyrrän lailla pyörien" sitten siinä laulettiin jotain että:"Poltan taas sisätiloissa/seinät kellastuu olohuoneessa..."

Ei hitto, siinähän se on mun lukiovuosien suuri suosikkibiisi. Siis ihan oikeasti silloin tykkäsin tuosta biisistä älyttömästi - se oli niin ihana. Ja löytyihän se tuolta yhdeltä "sekalaisia" c-kasetilta, kun varmistuakseni kollasin aarteet läpi. Ei nyt ehkä enää uppoa samalla tavalla kuin silloin (muuten kuin nostalgia-arvoltaan), mutta lukiolaistyttö ja kyyninen kolmikymppinen katsookin maailmaa hieman eri kantilta Twisted Evil
BWaltteri

LähetäLähetetty: 02.08.2010 09:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Kyllä minäkin tuosta Kansalaisten kappaleesta oikeasti tykkäsin silloin. Oli muistaakseni jollain niistä kaupassa jaettavista bonus CD:istä mukana. Siinä on se huvittava kohta "shampoolla vielä Yves muistaa sua", joka laulettiin epäranskalaisittain eikä íiv.

Vaikka kyllähän sitten jos koko albumi, ja koko tuotantokin on samanlaista, niin sitten kyllä on parasta pyytää joku lausunto terveysviranomaisilta.
neiti kesäheinä

LähetäLähetetty: 14.08.2010 20:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Vaikka monipuolisesta musiikista pidänki ehdoton EI menee Lauri Tähkä & Elokerjuulle. Ei ei ei ja vielä kerran ei. Se ei sitten missään muodossa iske enkä voi sietää koko orkesteria. Mieluummin vaihdan kanavaa kuin kuuntelen radiosta. Evil or Very Mad
Maria Magdalena

LähetäLähetetty: 19.08.2010 18:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
neiti kesäheinä kirjoitti:
Vaikka monipuolisesta musiikista pidänki ehdoton EI menee Lauri Tähkä & Elokerjuulle. Ei ei ei ja vielä kerran ei. Se ei sitten missään muodossa iske enkä voi sietää koko orkesteria. Mieluummin vaihdan kanavaa kuin kuuntelen radiosta. Evil or Very Mad

Sama juttu mullakin. Jotenkin mä en vain kestä sitä, ihan kiva että niillä on omanlaisensa tyyli, mutta alkaa pitemmän päälle kyllästyttää semmoinen jonkinlainen yksitoikoisuus niissä biiseissä. Ja erikoisuutta koitetaan varmaankin saada sillä viulistilla, mutta en usko että nekään melodiat ovat mitenkään kovin haastavia soittaa. Tulee väkisinkin semmoinen olo että se on vain semmoista erikoisuuden hakemista. Enkä voi tajuta miten tämä on voinut olla yleisön suosikki Emma-Gaalassa monta kertaa (jos muistan oikein)...? Enkä tajua sitäkään, että miksi Jarkko Suo on pitänyt vääntää Lauri Tähkäksi? Kun kuulin siitä, sain hyvä naurut. : D No joo, ei vain oikein uppoa muhun tämä, mutta varmasti tämä musa on tarkoitettukin enemmän mua vanhemmille ihmisille. Jännää muuten, että kukaan mun tutuista, sukulaisista tai kavereista ei tykkää tästä, tai ei ainakaan ole kertonut sitä. Koulussa saa muuten tästä bändistä usein aika mielenkiintoisia keskusteluja aikaan... : D

http://www.youtube.com/watch?v=sIZUUP2U4Wk&feature=related
Shocked Eieieiei...
Takaisin alkuun
jazka

LähetäLähetetty: 20.08.2010 14:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Maria Magdalena kirjoitti:
Enkä tajua sitäkään, että miksi Jarkko Suo on pitänyt vääntää Lauri Tähkäksi? Kun kuulin siitä, sain hyvä naurut. : D No joo, ei vain oikein uppoa muhun tämä, mutta varmasti tämä musa on tarkoitettukin enemmän mua vanhemmille ihmisille. Jännää muuten, että kukaan mun tutuista, sukulaisista tai kavereista ei tykkää tästä, tai ei ainakaan ole kertonut sitä. Koulussa saa muuten tästä bändistä usein aika mielenkiintoisia keskusteluja aikaan... : D

No se on sen taiteilijanimi. Ne on halunneet ottaa yhtenäiset luonnonelementtien nimet. Muita on Lenni Paarma,Antero Naali,Simo Ralli. Ainoa joka on oikealla nimellä on viulisti Johanna Koivu.

Ja onhan taiteilijanimiä useilla artisteilla,esim Topi Sorsakoski(oik. Pekka Tammilehto) Kauko Röyhkä(oik.Jukka-Pekka Välimaa)
Vince

LähetäLähetetty: 25.08.2010 18:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Heti ensimmäisenä tulee mieleen kaiken maailman Britney Spearsit, Christina Aguilerat Lady Gagat. Yksi syy saattaa olla se, että tykkään enemmän kitaramusasta kuin noiden tytönhupakoiden musasta. Mutta seuraavassa olisi lisää syitä:

Britneyltä löytyy joitakin ihan kohtalaisia kappaleita, joita voi harvoin kuunnella, mutta siihen se sitten jääkin. Eniten hänessä ärsyttää hänen sekoilunsa ja känittävä äänensä.
Aguilerasta ei voi sanoa muuta kuin, että hänen musansa ei kolahda vaikka tykkäänkin jonkun verran popista. Hänen poppinsa on surkeeta sössöä.
Lady Gaga saa painavamman arvostelun kuin edelliset, mutta sen lisäksi myös sen että hän pukeutuu ihan ällöttäviin asuihin. Huono maku tälläkin pashalla.

Red Hod Chili Peppers on myös yksi niistä, joita pyrin karttamaan. Heidän musansa todella hoopoa räminäsekoilua Anthony laulaa hieman epäselvästi. Ja ne useimmat heidän videoistaan on aika hölmöjä.
ee_

LähetäLähetetty: 30.08.2010 20:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Mulle ei kans yhtäää iske The Baseballs

En tiiä miks mut jotenki ärsyttää iha hirveesti musiikki ja kaikki muukin siinä enkä kyl ikinä oo ymmärtäny et miten se nous nii isoks ilmiöks Suomes.
sinisorsa

LähetäLähetetty: 30.08.2010 21:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
ee_ kirjoitti:
Mulle ei kans yhtäää iske The Baseballs

En tiiä miks mut jotenki ärsyttää iha hirveesti musiikki ja kaikki muukin siinä enkä kyl ikinä oo ymmärtäny et miten se nous nii isoks ilmiöks Suomes.

En mäkään... Ja muutenkin oon samaa mieltä.
Takaisin alkuun
Pirstaleena

LähetäLähetetty: 30.08.2010 23:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Oon samoilla linjoilla ylläolevien kanssa. Ruisrockissakin pyrin olemaan mahdollisimman kaukana rantalavalta Baseballsien keikan ajan, onneksi muistaakseni Ismon keikka oli samoihin aikoihin. Muutenkaan rockabilly ei oo ollenkaan mun juttu.

Yksi bändi mitä en voi sietää on Dire Straits. Sellaista muniinpuhaltelumeininkiä ja etenkin se Knopflerin kitarointi ärsyttää. Sitä kautta herran soolomatskutkin menee samaan kastiin. Lähtee kanava samantien vaihtoon, jos radiosta tulee.
jazka

LähetäLähetetty: 31.08.2010 14:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Pirstaleena kirjoitti:
Oon samoilla linjoilla ylläolevien kanssa. Ruisrockissakin pyrin olemaan mahdollisimman kaukana rantalavalta Baseballsien keikan ajan, onneksi muistaakseni Ismon keikka oli samoihin aikoihin. Muutenkaan rockabilly ei oo ollenkaan mun juttu.

Yksi bändi mitä en voi sietää on Dire Straits. Sellaista muniinpuhaltelumeininkiä ja etenkin se Knopflerin kitarointi ärsyttää. Sitä kautta herran soolomatskutkin menee samaan kastiin. Lähtee kanava samantien vaihtoon, jos radiosta tulee.

Joo Dire Straits on aika laskelmoivaa menoa. Olen kerran sen livenä nähnyt ja kyllähän ne hyvin soittaa mutta mutta...Tuosta keikasta eräs toimittaja raportoi jotenki näin:"Henkilökohtaisesti minulle Dire Straits edustaa suurta kirosanaa rockin genressä. Riskejäkaihtavaa,mitäänsanomatonta..." Niinhän se on.

Itsekin olin kaukana Ankkarockissa Puistolavasta kun siellä oli Avaruuspallit. Ja mitä he nyt ovat tehneet,julkaisseet levystään jonkun "special"painoksen. Onko ehkä vähän rahastuksen makua,että kun ideat loppuu ja levyt putoaa listalta,nii tehdään tämmönen...
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    PMMP-foorumin päävalikko -> Muu musiikki Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Seuraava
Sivu 19 / 20

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Sulje